Chì tippu di buttiglia d'acqua hè adattatu per caminari in primavera?

Hè u tempu per a primavera di novu in maghju. U clima si scalda è tuttu si ricupera. A ghjente piace à rilassate è andà in caminata in questa stagione assulanata. Mentre si rilassanu, ponu ancu esercitassi è avvicinassi à a natura. L'escursionisti ùn saranu micca affettati da u clima. Ci sò restrizioni di genere è età. Un caldu ricordu àrinfriscà l'acquain tempu quandu caminate in modu sicuru. Oghje vogliu sparte cun voi quali buttigli d'acqua hè megliu portà cun voi durante a caminata.

Bottiglia d'acqua in plastica à un muru gratuitu

Ancu s'ellu a temperatura aumenta in maghju, fora di certi zoni cù temperature elevate in tuttu l'annu, a temperatura media in a maiò parte di e cità è di e regioni hè sempre relativamente bassu. Dunque, per via di l'evaporazione di u sudore dopu a caminata, hè megliu portà qualcosa chì pò mantene u calore. Hè megliu aghjunghje acqua calda in una manera puntuale per resiste à a temperatura ambientale più bassa. Pò ancu permette rapidamente à u corpu per aghjustà, riduce a fatigue è rinfurzà u spiritu.

Ci hè ancu parechji paesi è gruppi etnici chì ùn piace micca di beie l'acqua calda per via di l'abitudini di vita, cusì i tazzi d'acqua chì portanu ponu esse principalmente tazzi d'acqua di plastica. Ùn hè micca faciule di portà tazzi d'acqua di vetru, perchè a tazza d'acqua di vetru stessu hè pesante è faciule da rompe. Ciò chì avete bisognu à prestà una attenzione particulare quandu caminate fora hè a sicurità. Dunque, ùn hè micca cunsigliatu per portà una buttiglia d'acqua di vetru.

Pudete aghjunghje cundimenti à l'acqua potabile chì portate secondu u vostru ambiente di caminata è a distanza. Per esempiu, l'amici di l'alpinismo ponu aghjunghje un pizzicu di salinu à l'acqua per evità a sudazione eccessiva è u sbilanciamentu elettroliticu. L'amichi chì viaghjanu in parchi, mare o zoni scenichi ponu aghjunghje un pocu di meli o limone à l'acqua potabile. Quandu site stancu, pigliate un sorsu per allevà rapidamente a fatigue.

A causa di a relazione trà l'ambienti, a distanza è u tempu di caminata, l'amichi pruvate à purtà una buttiglia d'acqua di più grande capacità. Sicondu a vostra capacità di pisà, pudete aumentà a buttiglia d'acqua da 30% -50% di a vostra acqua potable ogni ghjornu. Recommended 700-1000 Milliliters, una tazza d'acqua cù questa capacità pò generalmente risponde à i bisogni d'acqua di un adultu per 6 ore.

Per quessa, a buttiglia d'acqua chì avete bisognu di portà per l'escursionismo deve esse prima sana è di qualità alimentaria, dopu forte è durable, è infine, a capacità deve esse faciule da trasportà è ùn sguassate micca. U pesu pò esse decisu secondu a vostra situazione.


Tempu di post: May-10-2024