U riciclamentu diventerà u principale di u sviluppu verde di plastica

Attualmente, u mondu hà furmatu un cunsensu nantu à u sviluppu verde di plastica. Quasi 90 paesi è regioni anu introduttu pulitiche o regulamenti pertinenti per cuntrullà o pruibisce i prudutti di plastica dispunibuli micca degradabili. Una nova onda di sviluppu verde di plastica hà iniziatu in u mondu sanu. In u nostru paese, l'ecunumia verde, low-carbon, è circular sò ancu diventate a linea principale di a pulitica industriale durante u periodu "14th Five-Year Plan".

Bottiglia d'acqua GRS

U studiu hà truvatu chì ancu i plastichi degradabili si sviluppanu in una certa misura sottu à a prumuzione di e pulitiche, u costu hè altu, ci sarà una capacità di produzzione eccessiva in u futuru, è a cuntribuzione à a riduzione di emissioni ùn serà micca evidenti. U riciclamentu di plastica risponde à i requisiti di ecunumia verde, bassu di carbonu è circular. Cù l'aumentu di i prezzi di u cummerciu di carbone è l'imposizione di tassi di cunfini di carbone, l'aghjunzione obligatoria di materiali riciclati diventerà una tendenza maiò. Sia u riciclamentu fisicu è u riciclamentu chimicu avarà un aumentu di decine di milioni di tunnellate. In particulare, u riciclamentu chimicu diventerà u principale di u sviluppu di plastica verde. In u 2030, u tassu di riciclamentu di plastica di u mo paese aumenterà da 45% à 50%. U disignu faciule da riciclà hà per scopu di maximizà a rata di riciclamentu è l'utilizazione di altu valore di i rifiuti plastichi. L'innuvazione tecnica pò generà milioni di tunnellate di dumanda di u mercatu di plastica metallocenu.

U rinfurzà u riciclamentu di plastica hè una tendenza internaziunale mainstream
Risolviri u prublema di a contaminazione bianca causata da i plastichi scartati hè l'intenzione originale di a maiò parte di i paesi in u mondu per intruduce e pulitiche relative à a guvernanza plastica. Attualmente, a risposta internaziunale à u prublema di i rifiuti plastichi hè principalmente di limità o pruibisce l'usu di prudutti plastichi chì sò difficiuli di riciclà, incuragisce u riciclamentu di plastica, è aduprà sustituzzioni di plastica degradabili. Frà elli, rinfurzà u riciclamentu di plastica hè a tendenza internaziunale mainstream.

Aumentà a proporzione di riciclamentu di plastica hè a prima scelta per i paesi sviluppati. L'Unione Europea hà impostu una "tassa di imballaggio di plastica" nantu à i plastichi non riciclabili in i so stati membri da u 1 di ghjennaghju di u 2021, è hà ancu pruibitu 10 tippi di prudutti di plastica dispunibuli cum'è u polistirene espansu di entre in u mercatu europeu. L'impositu di l'imballaggi forza l'imprese di prudutti di plastica à aduprà plastica riciclata. En 2025, l'UE utilizerà più materiali di imballaggio riciclabili. Attualmente, u cunsumu annuale di u mo paese di materie prime plastiche supera i 100 milioni di tunnellate, è hè previstu di ghjunghje à più di 150 milioni di tunnellate in 2030. Stimi approssimativi indicanu chì l'espurtazioni di imballaggi plastichi di u mo paese in l'UE ghjunghjeranu à 2,6 milioni di tunnellate in 2030. è una tassa di imballaggio di 2,07 miliardi d'euros serà necessaria. Cume a pulitica fiscale di l'imballaggi in plastica di l'UE cuntinueghja à avanzà, u mercatu domesticu di plastica affruntà sfide. Catalysed by the packaging tax, hè imperativu di aghjunghje materiali riciclati à i prudutti di plastica per assicurà i profitti di l'imprese di u nostru paese.

 

À u livellu tecnicu, a ricerca attuale nantu à u sviluppu verde di plastica in i paesi sviluppati si focalizeghja principalmente nantu à u disignu di riciclamentu faciule di prudutti di plastica è u sviluppu di a tecnulugia di riciclamentu chimicu. Ancu se a tecnulugia biodegradable hè stata iniziata da i paesi europei è americani, l'entusiasmu attuale per a so prumuzione di a tecnulugia ùn hè micca altu.
U riciclamentu di plastica include principalmente dui metudi d'utilizazione: riciclamentu fisicu è riciclamentu chimicu. A rigenerazione fisica hè attualmente u metudu di riciclamentu di plastica mainstream, ma postu chì ogni regenerazione riducerà a qualità di plastica riciclata, a rigenerazione meccanica è fisica hà certe limitazioni. Per i prudutti di plastica chì sò di bassa qualità o chì ùn ponu micca esse rigenerati facilmente, i metudi di riciclamentu chimicu ponu generalmente esse aduprati, vale à dì, i rifiuti di plastica sò trattati cum'è "oliu crudo" per esse raffinati per ottene u reutilizazione di materiale di plastica rifiuti, evitendu u declassamentu di i rifiuti di plastica. prudutti di riciclamentu fisicu.

U disignu faciule da riciclà, cum'è u nome suggerisce, significa chì i prudutti di plastica piglianu in considerazione i fatturi di riciclamentu durante u prucessu di produzzione è di cuncepimentu, aumentendu cusì significativamente a rata di riciclamentu di plastica. Per esempiu, i sacchetti di imballaggio chì sò stati pruduciuti prima cù PE, PVC è PP sò pruduciuti cù diversi gradi di polietilene metallocene (mPE), chì facilita u riciclamentu.

Tassi di riciclamentu di plastica in u mondu è i principali paesi in 2019

In u 2020, u mo paese hà cunsumatu più di 100 milioni di tunnellate di plastica, circa 55% di u quali hè stata abbandunata, cumpresi i prudutti di plastica dispunibuli è i scrapped durable. In 2019, u tassu di riciclamentu di plastica di u mo paese era di 30% (vede a Figura 1), chì hè più altu ch'è a media mundiale. Tuttavia, i paesi sviluppati anu formulatu ambiziosi piani di riciclamentu di plastica, è i so tassi di riciclamentu aumenteranu significativamente in u futuru. Sutta a visione di a neutralità di u carbonu, u nostru paese hà ancu aumentà significativamente a tarifa di riciclamentu di plastica.

I zoni di cunsumu di plastica di u mo paese di rifiuti sò basicamente listessi à quelli di materie prime, cù a Cina orientale, a Cina meridionale è a Cina di u Nordu essendu i principali. I tassi di riciclamentu varienu assai trà e industrie. In particulare, u tassu di riciclamentu di l'imballaggi è di i plastichi di ogni ghjornu da i principali cunsumatori di plastica dispunibile hè solu di 12% (vede a Figura 2), chì lascia un grande spaziu per migliurà. I plastichi riciclati anu una larga gamma d'applicazioni, eccettu per uni pochi, cum'è l'imballaggi medichi è di cuntattu cù l'alimentariu, induve i materiali riciclati ponu esse aghjuntu.

In u futuru, u tassu di riciclamentu di plastica di u mo paese aumenterà significativamente. Da u 2030, u tassu di riciclamentu di plastica di u mo paese ghjunghjerà da 45% à 50%. A so mutivazione vene principarmenti da quattru aspetti: prima, a capacità di trasportu ambientale insufficiente è a visione di custruisce una sucità salvatore di risorse richiedenu à tutta a sucità per aumentà a tarifa di riciclamentu di plastica; secondu, u prezzu di u cummerciu di carbone cuntinueghja à aumentà, è ogni tonnellata di plastica riciclata farà plastica U ciclu di vita tutale di riduzzione di carbone hè 3,88 tunnellate, u prufittu di riciclamentu di plastica hè statu assai aumentatu, è a tarifa di riciclamentu hè stata assai migliurata; terzu, tutti i principali cumpagnie di prudutti di plastica anu annunziatu l'usu di plastica riciclata o l'aghjunzione di plastica riciclata. A dumanda di materiali riciclati aumenterà significativamente in u futuru, è u riciclamentu pò accade. U prezzu di plastica hè invertitu; quartu, i tariffi di carbone è i tassi di imballaggio in Auropa è i Stati Uniti ancu furzà u mo paese à aumentà significativamente a tarifa di riciclamentu di plastica.

U plasticu riciclatu hà un impattu enormu nantu à a neutralità di carbone. Sicondu i calculi, in tuttu u ciculu di vita, in media, ogni tonnellata di plastica riciclata fisicamente riducerà l'emissioni di diossidu di carbonu di 4,16 tunnellate cumparatu cù i plastichi non riciclati. In media, ogni tonnellata di plastica riciclata chimicamente riducerà l'emissioni di diossidu di carbonu di 1,87 tunnellate paragunate cù plastica non riciclata. In u 2030, u riciclamentu fisicu di plastica di u mo paese riducerà l'emissioni di carbone di 120 milioni di tunnellate, è u riciclamentu fisicu + riciclamentu chimicu (cumpresu u trattamentu di i rifiuti plastichi depositati) riducerà l'emissioni di carbone di 180 milioni di tunnellate.

Tuttavia, l'industria di riciclamentu di plastica di u mo paese hè sempre affruntata da parechji prublemi. Prima, e fonti di plastica di rifiuti sò spargugliati, e forme di i prudutti di plastica di rifiuti varienu assai, è i tipi di materiali sò diversi, facendu difficiuli è costosi di riciclà i plastichi di rifiuti in u mo paese. Siconda, l'industria di riciclamentu di plastica di i rifiuti hà un sogliu bassu è hè principalmente imprese di stile di attellu. U metudu di classificazione hè principarmenti manuali è manca a tecnulugia di classificazione fine automatizata è l'equipaggiu industriale. Da u 2020, ci sò 26,000 cumpagnie di riciclamentu di plastica in Cina, chì sò chjuchi in scala, largamente distribuiti, è generalmente debuli in a prufittuità. E caratteristiche di a struttura di l'industria anu purtatu à prublemi in a supervisione di l'industria di riciclamentu di plastica di u mo paese è l'investimentu enormu in risorse regulatori. Terzu, a frammentazione di l'industria hà ancu purtatu à una cumpetizione viciosa intensificata. L'imprese prestanu più attenzione à i vantaghji di u prezzu di u produttu è u tagliu di i costi di produzzione, ma disprezzanu l'aghjurnamentu tecnologicu. U sviluppu generale di l'industria hè lentu. U modu principalu di utilizà i rifiuti di plastica hè di fà plastica riciclata. Dopu a screening manuale è a classificazione, è dopu attraversu prucessi cum'è sfracitura, fusione, granulazione è mudificazione, i rifiuti plastichi sò fatti in particelle di plastica riciclate chì ponu esse usate. A causa di e fonti cumplesse di plastica riciclata è assai impurità, a stabilità di a qualità di u produttu hè assai povera. Ci hè una necessità urgente di rinfurzà a ricerca tecnica è di migliurà a stabilità di i plastichi riciclati. I metudi di ricuperazione chimica ùn ponu micca esse cummercializati per via di fatturi cum'è l'altu costu di l'equipaggiu è i catalizzatori. Cuntinuà à studià i prucessi low-cost hè una direzzione chjave di ricerca è sviluppu.

Ci sò parechje limitazioni à u sviluppu di plastica degradable

I plastichi degradabili, cunnisciuti ancu com'è plastichi degradabili ambientali, si riferiscenu à un tipu di plastica chì pò eventualmente esse completamente degradata in diossidu di carbonu, metanu, acqua è sali minerali inorganici di i so elementi cuntenuti, è ancu a nova biomassa, in diverse cundizioni in natura. Limitatu da e cundizioni di degradazione, campi d'applicazione, ricerca è sviluppu, etc., i plastichi degradabili attualmente citati in l'industria si riferenu principalmente à i plastichi biodegradabili. I plastichi degradabili mainstream currenti sò PBAT, PLA, etc. I plastichi biodegradabili generalmente necessitanu da 90 à 180 ghjorni per esse degradati cumplettamente in cundizioni di compostu industriale, è per via di a particularità di i materiali, in generale, anu bisognu à esse classificatu è riciclati separatamente. A ricerca attuale si concentra nantu à i plastichi degradabili cuntrullabili, plastichi chì si degradanu in tempi o cundizioni specificati.

A consegna espressa, u takeout, i sacchetti di plastica dispunibuli è i film mulch sò i principali campi di applicazione di plastica degradabile in u futuru. Sicondu l'"Opinioni di u mo paese per rinfurzà u cuntrollu di a contaminazione plastica", a spedizione espressa, l'asportu, è i sacchetti di plastica dispunibuli duveranu aduprà plastichi biodegradabili in 2025, è l'usu di plastica biodegradabili in film mulch hè incuraghjitu. Tuttavia, i campi sopra citati anu aumentatu l'usu di plastica è sustituti di plastica degradabili, cum'è l'usu di carta è tessuti non-tessuti per rimpiazzà i plastichi di imballaggio, è i film mulching anu rinfurzatu u riciclamentu. Per quessa, u tassu di penetrazione di plastica biodegradable hè assai sottu à 100%. Sicondu stimi, da u 2025, a dumanda di plastica degradable in i campi di sopra sarà di circa 3 milioni à 4 milioni di tunnellate.

I plastichi biodegradabili anu un impattu limitatu nantu à a neutralità di carbone. L'emissioni di carbone di PBST sò solu ligeramente più bassu di quella di PP, cù una emissione di carbonu di 6,2 tunnellate / ton, chì hè più altu ch'è l'emissioni di carbone di u riciclamentu di plastica tradiziunale. PLA hè un plastica bio-based degradable. Ancu s'è e so emissioni di carbone sò bassu, ùn hè micca zero emissioni di carbone, è i materiali bio-basati cunsuma assai energia in u prucessu di piantazione, fermentazione, separazione è purificazione.


Tempu di Postu: Aug-06-2024