Nove idee per a riduzione di u carbonu in l'industria di riciclamentu di risorse rinnuvevuli

Nove idee per a riduzione di u carbonu in l'industria di riciclamentu di risorse rinnuvevuli

riciclatu

Da l'adopzione di a Cunvenzione Quadru di l'ONU nantu à u cambiamentu climaticu da l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite in u 1992 à l'adopzione di l'Acordu di Parigi in u 2015, u quadru di basa per a risposta globale à u cambiamentu climaticu hè statu stabilitu.

Cum'è una decisione strategica impurtante, u piccu di u carbonu di a Cina è l'ugettivi di neutralità di u carbonu (in seguitu chjamati ugettivi "doppiu carbonu") ùn sò micca solu un prublema tecnicu, nè una sola questione energetica, climatica è ambientale, ma una ecunomica larga è cumplessa. è i prublemi suciali sò obligati à avè un impattu maiò in u sviluppu futuru.

Sutta a tendenza di riduzzione globale di emissioni di carbonu, i scopi duali di u mo paese dimustranu a rispunsabilità di un paese maiò. Cum'è una parte impurtante di u campu di u riciclamentu, u riciclamentu di e risorse rinnuvevuli hà ancu attiratu assai attenzione guidata da i scopi duali di carbone.

Hè imperativu per l'ecunumia di a Cina per ottene u sviluppu à pocu carboniu è ci hè una longa strada per andà. U riciclamentu è l'utilizazione di e risorse rinnuvevuli hè unu di i percorsi impurtanti per a riduzione di emissioni di carbonu. Hà ancu i co-benefizii di a riduzione di l'emissioni inquinanti è hè indubbiamente indispensabile per ottene u piccu di carbonu è a neutralità di carbonu. manera. Cumu fà un usu cumpletu di u mercatu domesticu sottu u novu mudellu di "ciclu duale", cumu per custruisce ragiunate una catena industriale è una catena di furnimentu chì cunnetta u mercatu, è cumu cultivà novi vantaghji in a cumpetizione di u mercatu globale sottu u novu mudellu di sviluppu, questu hè ciò chì l'industria di riciclamentu di risorse rinnuvevuli di a Cina deve capisce cumplettamente. È hè una grande opportunità storica chì deve esse appughjata strettamente.

Cina hè u più grande paese in via di sviluppu di u mondu. Attualmente hè in u stadiu rapidu di sviluppu di industrializazione è urbanizazione. L'ecunumia cresce rapidamente è a dumanda di energia hè grande. U sistema energeticu basatu in carbone è a struttura industriale à altu carbonu anu purtatu à l'emissioni totali di carbone di a Cina. è intensità à un altu livellu.
Fighjendu à u prucessu di implementazione di u carbonu duale in e economie sviluppate, u travagliu di u nostru paese hè assai arduu. Da u piccu di carbonu à a neutralità di u carbonu è à l'emissioni netti-zero, l'ecunumia di l'UE hà da piglià circa 60 anni è i Stati Uniti circa 45 anni, mentri a Cina hà da u piccu di carbone prima di u 2030 è ottene a neutralità di u carbonu prima di u 2060. Questu significa chì a Cina deve aduprà 30. anni per compie u compitu chì l'ecunumie sviluppate cumpiendu in 60 anni. A difficultà di u travagliu hè evidenti.

I dati pertinenti mostranu chì a produzzione annuale di u mo paese di prudutti di plastica in 2020 era 76,032 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 7,1%. Hè sempre u più grande pruduttore è cunsumadore di plastica in u mondu. I rifiuti di plastica anu ancu causatu enormi impatti ambientali. U rapidu sviluppu di l'industria plastica hà ancu purtatu assai prublemi. A causa di l'eliminazione non standard è a mancanza di tecnulugia di riciclamentu efficace, i rifiuti plastichi s'accumulanu per un longu periodu di tempu, causendu una seria contaminazione ambientale. Risolviri l'inquinamentu di i rifiuti plastichi hè diventatu una sfida glubale, è tutti i grandi paesi piglianu misure per ricercà è sviluppà suluzioni.

U "14e Pianu Quinquennale" dichjara ancu chjaramente chì "riduce l'intensità di emissioni di carbonu, sustene e località qualificate per piglià a prima volta per ghjunghje à u piccu di emissioni di carboniu, è furmulà un pianu d'azzione per u piccu di emissioni di carboniu prima di u 2030", "promuove. a riduzzione di fertilizzanti chimichi è pesticidi è u cuntrollu di a contaminazione di a terra ", rinfurzà u cuntrollu di a contaminazione bianca". Questu hè un compitu strategicu arduu è urgente, è l'industria di plastica riciclata hà a rispunsabilità di piglià a guida in a realizazione di scuperte.
I prublemi chjave esistenti in a prevenzione è u cuntrollu di a contaminazione plastica in u nostru paese sò principarmenti insufficiente cunniscenza ideologica è debule prevenzione è cuscenza di cuntrollu; regulamenti, normi è misure pulitiche ùn sò micca adattati è perfetti;

U mercatu di i prudutti di plastica hè caòticu è ùn manca una surviglianza efficace; l'applicazione di prudutti alternativi degradabili face difficultà è limitazioni; u sistema di riciclamentu è utilizzazione di plastica di i rifiuti hè imperfettu, etc.

Dunque, per l'industria di plastica riciclata, cumu per ottene una ecunumia circulare à doppia carbonu hè un prublema chì vale a pena esplorare.

 


Tempu di post: Aug-13-2024