Sicondu statistiche di u Dipartimentu di Prutezzione Ambientale di u Guvernu di Hong Kong SAR in 2022, 227 tunnellate di stoviglie di plastica è di polistirolu sò scartate in Hong Kong ogni ghjornu, chì hè una quantità enorme di più di 82 000 tunnellate ogni annu. Per affruntà a crisa ambientale causata da i prudutti di plastica dispunibuli, u guvernu SAR hà annunziatu chì e lege ligate à u cuntrollu di e stoviglie di plastica dispunibuli è altri prudutti di plastica seranu implementate da u 22 d'aprile di u 2024, marchendu l'iniziu di un novu capitulu in Hong. L'azzioni di prutezzione ambientale di Kong. In ogni casu, a strada di l'alternattivi sustinibili ùn hè micca faciule, è i materiali biodegradabili, mentre prumessi, facenu sfide cumplessi. In questu cuntestu, duvemu esaminà raziunale ogni alternativa, evite a "trappula verde", è prumove suluzioni veramente amichevuli di l'ambiente.
U 22 d'aprile di u 2024, Hong Kong hà iniziatu a prima tappa di implementazione di e lege ligate à u cuntrollu di e stoviglie di plastica dispunibuli è altri prudutti di plastica. Questu significa chì hè pruibitu di vende è furnisce 9 tippi di stoviglie di plastica dispunibuli chì sò chjuchi è difficiuli di riciclà (coperte a tavola di polistirene espanso, cannucce, agitatori, tazzi di plastica è cuntenituri alimentari, etc.), è ancu tamponi di cuttuni. , copre parapluie, alberghi, etc. I prudutti cumuni cum'è l'articuli di toilette dispunibuli. U scopu di sta mossa pusitiva hè di affruntà u dannu ambientale causatu da i prudutti di plastica unicu, mentre chì incuraghjenu attivamente l'individui è l'imprese à passà à alternative più ecologiche è sustinibili.
I sceni longu a costa di Hong Kong sonanu l'alarma per a prutezzione ambientale. Vulemu veramente campà in un tali ambiente ? Perchè a terra hè quì? Tuttavia, ciò chì hè ancu più preoccupante hè chì u tassu di riciclamentu di plastica di Hong Kong hè estremamente bassu! Sicondu i dati di u 2021, solu u 5,7% di i plastichi riciclati in Hong Kong sò stati riciclati in modu efficace. Stu numeru sconvolgente ci impone urgentemente di piglià azzione immediata per affruntà u prublema di i rifiuti plastichi è prumove attivamente a transizione di a sucietà à l'usu di alternative più favurevuli è sustinibili.
Allora chì sò l'alternative sustinibili?
Ancu s'è diverse industrii sò attivamente esplurà materiali biodegradabili cum'è l'acidu polilatticu (PLA) o bagasse (materiale fibru estratto da canna di zuccheru) cum'è un raghju di speranza per risolve u prublema di a contaminazione plastica, u prublema hè U core hè di verificà s'ellu sti alternattivi. sò veramente più amichevuli di l'ambiente. Hè vera chì i materiali biodegradabili si romperanu è si degradanu più rapidamente, riducendu cusì u risicu di contaminazione permanente di l'ambiente da i rifiuti plastichi. Tuttavia, ciò chì ùn deve micca ignurà hè chì a quantità di gasi di serra liberata durante u prucessu di degradazione di sti materiali (cum'è l'acidu polilatticu o carta) in i discaricamenti di Hong Kong hè assai più altu ch'è quellu di i plastichi tradiziunali.
In 2020, l'Iniziativa di u Ciclu di Vita hà finitu una meta-analisi. L'analisi furnisce un riassuntu qualitatiu di i rapporti di valutazione di u ciclu di vita nantu à diversi materiali di imballaggio, è a cunclusione hè deludente: i plastichi bio-basati (plastiche biodegradabili) fatti da materiali naturali cum'è manioca è granu anu un impattu negativu annantu à l'ambiente Prestazione in l'impattu a dimensione ùn hè micca megliu cà i plastichi fossili cum'è avemu aspittatu
Lunch boxes di polistirene, acidu polilatticu (granu), acidu polilatticu (amido di tapioca)
I plastichi bio-basati ùn sò micca necessariamente megliu cà i plastichi basati in fossili. Perchè hè questu?
Un mutivu impurtante hè chì a fase di pruduzzione agricula hè caru: a pruduzzione di plastica bio-basata (plastica biodegradable) richiede grandi spazii di terra, grandi quantità d'acqua, è input chimichi cum'è pesticidi è fertilizzanti, chì inevitabbilmente Emissioni à a terra, l'acqua è l'aria. .
U stadiu di fabricazione è u pesu di u pruduttu stessu sò ancu fatturi chì ùn ponu esse ignorati. Pigliate lunch boxes fatti di bagasse per esempiu. Siccomu u bagasse stessu hè un subproduttu inutile, u so impattu annantu à l'ambiente durante a produzzione agricula hè relativamente chjucu. In ogni casu, u prucessu di sbiancamentu di a polpa di bagassa è a scaricamentu di l'acqua di scarico generata dopu à lavà a polpa anu avutu effetti avversi in parechji spazii cum'è u clima, a salute umana è a toxicità ecologica. Per d 'altra banda, ancu s'è l'estrazzioni di materia prima è a pruduzzione di scatuli di schiuma di polistirene (boxes di schiuma PS) implica ancu un gran numaru di prucessi chimichi è fisichi, postu chì u bagasse hà un pesu più grande, naturalmente hà bisognu di più materiali, chì hè assai difficiule. Questu pò purtà à emissioni totali relativamente più elevate in tuttu u ciclu di vita. Per quessa, duvemu ricunnosce chì, ancu s'è i metudi di pruduzzione è di valutazione di diversi prudutti varienu assai, hè difficiule di cuncludi facilmente quale opzione hè a "megliu scelta" per l'alternative unicu.
Allora questu significa chì duvemu turnà à u plastica?
A risposta hè no. Basatu nantu à sti scuperti attuali, deve esse ancu chjaru chì l'alternative à u plasticu pò ancu vene à a spesa di l'ambiente. Se queste alternative à un usu unicu ùn furnisce micca e suluzioni sustinibili chì speremu, allora duvemu rivalutà a necessità di prudutti d'usu unicu è scopre l'opzioni pussibuli per riduce o ancu evità u so usu. E numerose misure di implementazione di u guvernu SAR, cum'è a creazione di periodi di preparazione, a prumuzione di l'educazione è a publicità publica, è a creazione di una piattaforma d'infurmazioni per sparta alternative à i prudutti di plastica unicu, riflettenu tutti un fattore chjave chì ùn pò esse ignoratu chì afecta a "plastica" di Hong Kong. -free "prucessu, chì hè s'ellu i citadini di Hong Kong sò disposti Abbraccià sti altirnativa, cume offre à purtà a vostra buttiglia d'acqua è utensili. Tali cambiamenti sò critichi per prumove stili di vita amichevuli di l'ambiente.
Per quelli citadini chì si scurdanu (o ùn sò micca disposti) di portà i so cuntenituri, l'esplorazione di un sistema di prestitu è di rinviu per i cuntenituri riutilizzabili hè diventata una soluzione nova è fattibile. Attraversu stu sistema, i clienti ponu prestu prestu cuntenituri riutilizzabili è rinvià à i lochi designati dopu l'usu. In cunfrontu cù l'articuli dispunibuli, aumentendu a rata di riutilizazione di questi cuntenituri, aduttendu prucessi di pulizia efficaci, è ottimisendu continuamente u disignu di u sistema di prestitu è di rinviu pò esse efficace à un tassu di ritornu mediu (80%, ~ 5 cicli) Reduce l'emissioni di gasi di serra ( 12-22%), l'usu di materiale (34-48%), è risparmià in modu cumpletu u cunsumu d'acqua da 16% à 40%. In questu modu, a tazza BYO è i sistemi di prestitu è di ritornu di container riutilizabili ponu diventà l'opzione più sustenibili in situazioni di consegna è di consegna.
A pruibizione di Hong Kong di i prudutti di plastica unicu hè senza dubbitu un passu impurtante per trattà a crisa di a contaminazione plastica è a degradazione ambientale. Ancu s'ellu ùn hè micca realisticu di sguassate cumplettamente di i prudutti di plastica in a nostra vita, duvemu capisce chì solu prumove l'alternative dispunibuli ùn hè micca una suluzione fundamentale è pò ancu causà novi prublemi ambientali; à u cuntrariu, duvemu aiutà a terra à caccià a schiavitù di "plastica" A chjave hè di sensibilizà u publicu: chì tutti capiscenu induve evità cumplettamente l'usu di plastica è imballaggi, è quandu sceglie i prudutti riutilizzabili, mentre s'impegna per minimizzà l'usu di prudutti unicu per prumove un stile di vita più verde è sustinibili.
Tempu di post: Aug-14-2024