Cù u rapidu sviluppu di l'Internet, ùn hà micca solu accurtatu a distanza trà e persone in u mondu sanu, ma ancu integratu i normi estetici globale. A cultura chinesa hè amata da più paesi in u mondu, è e diverse culture da altri paesi attranu ancu u mercatu cinese.
Dapoi u seculu passatu, a Cina hè diventata un paese OEM globale, in particulare in l'industria di a tazza d'acqua. Sicondu statistiche da una sucietà di dati di fama mundiale in 2020, più di 80% di e tazze d'acqua di u mondu di diversi materiali sò prudutte in Cina. Frà elli, a capacità di pruduzzione di tazze d'acqua d'acciaio inossidabile conta direttamente più di 90% di l'ordine globale tutale.
Partendu da 2018, u mercatu di tazza d'acqua hà cuminciatu à vede a produzzione di mudelli creativi, ma i principali destinazioni di vendita per i tazzi d'acqua cù mudelli di grandi spazii sò sempre i mercati europei è americani. Diversi prucessi è tinta sò usati per stampà mudelli nantu à tazzi d'acqua fatti di materiali diffirenti. A tinta utilizata per a stampa nantu à i tazzi d'acqua deve esse pruvata quandu hè esportata? In particulare in i mercati europei è americani, hè questu requisitu assai strettu è necessariu?
Hè dumandatu da i normi internaziunali chì l'inchiostru deve ghjunghje à a qualità di l'alimentariu, ma micca tutti i cumpratori europei è americani l'anu esplicitamente menzionatu, è parechji cumpratori ignuranu stu prublema. Parechje persone pensanu inerte. Per una banda, crede chì a tinta ùn serà micca dannusu o seriamente supera u standard. À u listessu tempu, sta questione hè relativamente vaga in i mercati europei è americani. U sicondu hè chì a tinta hè stampata nantu à a superficia esterna di a tazza d'acqua è ùn entre micca in cuntattu cù l'acqua è ùn serà micca esposta à e persone quandu beie l'acqua.
Tuttavia, certi marchi famosi in u mondu in Europa è in i Stati Uniti sò sempre assai stretti in questu tema. Quandu compranu, dichjaranu chjaramente chì l'inchiostru deve passà FDA o teste simili, deve risponde à a qualità alimentaria richiesta da l'altra parte, è ùn deve micca cuntene metalli pesanti o sustanzi dannosi.
Dunque, quandu si esportanu o pruducia tazzi d'acqua, avete da pruvà micca di utilizà tinta substandard per a produzzione. À u listessu tempu, i cunsumatori anu ancu attentu. Quandu si trovanu chì u mudellu stampatu nantu à a tazza d'acqua hè stampatu à a bocca di a tazza, pruvucarà u malu di bocca quandu beie l'acqua. Se questu ùn hè micca u casu, se u fabricatore ùn furnisce micca chjaramente proprietà di tinta, pruvate micca di usà.
Postu tempu: Apr-10-2024